بازسازی در تهران

بازسازی در تهران

امتیاز دهی

بازسازی در تهران امروزه به یکی از مرسوم‌ترین کارها تبدیل شده است و دلیل آن هم قیمت‌ بالای اجاره و خرید مسکن می‌باشد. دیگر کمتر کسی می‌تواند در این دوران خانه‌ی جدیدی تهیه کند ولی می‌تواند با صرف هزینه‌ای تقریبا یک سوم خرید یک خانه اقدام به بازسازی آپارتمان خود کند. راه‌های مختلفی برای بازسازی در تهران وجود دارد همچنین شرکت‌های زیادی هستند که می‌توانند کار بازسازی در تهران را انجام دهند اما شما باید با توجه به سابقه و سبک بازسازی هر شرکت دست به انتخاب بزنید. اگر به دنبال بازسازی در تهران توسط یک شرکت معتبر می‌باشید ما به شما آتلیه معماری مسعودیان را پیشنهاد می‌کنیم که از معتبرترین شرکت‌های بازسازی در تهران می‌باشد که توانسته در طول سالیان فعالیت خود رضایت مشتریان را به دست آورد. با ما تا پایان مقاله همراه باشید چرا که می‌خواهیم برای شما ریز تا درشت بازسازی در تهران را بیان نماییم.

 

بازسازی در تهران

بازسازی در تهران

بازسازی در تهران

بازسازی در تهران

بازسازی در تهران

بازسازی در تهران

برای مطالعه بیشتر : بازسازی آپارتمان کوچک

 

شرکت بازسازی آپارتمان در تهران

یکی از اولین اقدامات قبل از شروع بازسازی در تهران پیدا کردن یک شرکت معتبر می‌باشد. همانطور که خودتان می‌دانید تهران یک شهر بسیار شلوغ است که سرعت فعالیت در آن سر به فلک کشیده است و هر دقیقه دیر جنبیدن و تعلل مصادف می‌شود با میلیون‌ها تومان ضرر. پس در این شهر شلوغ و در هم باید به سراغ شرکتی بروید که کار بازسازی در تهران را در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان برسانند و علاوه بر سرعت ساخت بالا کیفیت کار آن‌ها نیز بالا باشد. برای اینکه بدانید چه شرکتی معتبرتر است می‌توانید به سابقه و نمونه‌ کارهای آن‌ها نگاه کنید. همچنین شما با تماس گرفتن با مشاوران شرکت آتلیه معماری مسعودیان می‌توانید اطلاعات کافی را به دست آورید. همچنین هزینه‌ها در تهران مدام در حال افزایش می‌باشد و بهترین راه این است که شرکتی را بیابید که کار بازسازی در تهران را با استفاده از بهترین متریال‌های موجود و معماران برجسته انجام دهد تا کار بازسازی در تهران یکسره شود و دوباره چند سال بعد مجبور به بازسازی نشوید چرا که مطمئنا هزینه‌های چند سال بعد با امروز متفاوت خواهد بود.

 

بازسازی در تهران

بازسازی در تهران

بازسازی در تهران

بازسازی در تهران

برای مطالعه بیشتر : بازسازی آپارتمان در تهران

بازسازی ساختمان اداری در تهران

بازسازی در تهران تنها شامل آپارتمان و خانه نمی‌شود بلکه بازسازی ساختمان اداری را نیز در بر می‌گیرد. همانطور که گفتیم تهران یک شهر شلوغ می‌باشد که تمرکز در آن کار دشواری می‌باشد و همچنین به دلیل آلودگی‌های موجود در تهران نظیر آلودگی هوا و صدا روند کار کارمندان ممکن است دچار اخلال شود که با یک بازسازی اصولی می‌توان این مشکلات را برطرف کرد و شرایط کاری مناسبی برای خود و کارمندان خود تداعی کنید.

در ادامه به دلایل بازسازی ساختمان اداری در تهران می‌پردازیم که به شرح زیر می‌باشد:

  • تقویت استحکام ساختمان اداری
  • رفع مشکلات و خرابی‌های فنی
  • تقویت روحیه کارمندان
  • جذب مشتری
  • تغییر کاربری ساختمان اداری

 

بازسازی در تهران

 

هرکدام از این دلایل می‌تواند انگیزه‌ای باشد برای بازسازی ساختمان اداری در تهران. حال بیاید ببینیم که بازسازی ساختمان اداری در تهران شامل چه تغییراتی می‌شود:

  • ایجاد فضای استراحت برای کارمندان
  • بهبود سیستم تهویه و تاسیسات فنی
  • تغییرات ظاهری نظیر بازسازی کفپوش و دیوار و …
  • ایجاد محیط کاری با نشاط و شیک

 

بازسازی در تهران

رای مطالعه بیشتر : آشنایی با صفر تا صد مراحل بازسازی باغ ویلا

بازسازی ساختمان کوچک در تهران

در کار بازسازی در تهران همواره شاهد درخواست‌هایی از بازسازی ساختمان کوچک هستیم. امروزه به دلیل گسترش شهرنشینی و کم شدن متراژ خانه‌ها بازسازی ساختمان کوچک در تهران به کاری رایج و مرسوم تبدیل شده است.

زمانی که صحبت از ساختمان کوچک می‌کنیم منظورمان بیشتر مربوط به ساختمان‌هایی با متراژ ۴۰ – ۵۰ – ۶۰ متری می‌باشد. شاید از خود بپرسید که بازسازی این قبیل ساختمان‌ها اصلا می‌ارزد که آدم بخواهد هزینه کند؟ خب اگر تاثیرات مثبتی که از نظر کیفی بر روی ساختمان گذاشته می‌شود را در نظر نگیریم تدارک دیدن یک فضایی کاملا مطابق با میل و سلیقه‌ی خودتان تنها با بازسازی در تهران صورت می‌گیرد چرا که می‌توانید از معماران و طراحان بخواهید که بازسازی ساختمان شما را دقیقا همانطور که دوست دارید انجام دهند.

 

بازسازی در تهران

 

در ضمن یکی از بزرگترین مزیت‌های بازسازی ساختمان کوچک در تهران بزرگتر جلوه دادن فضا می‌باشد. شما می‌توانید با رعایت اصول بازسازی در تهران یک خانه‌ی ۵۰ متری را طوری طراحی کنید که به ظاهر شبیه خانه‌ی ۱۰۰ متری باشد و چه بسا کارایی بیشتری نیز داشته باشد.

از عوامل موثر در هرچه دلبازتر شدن خانه در بازسازی ساختمان کوچک در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نورپردازی مناسب
  • نقاشی دیوارها و سقف
  • تغییر محل دیوارها
  • تعویض قاب درب و پنجره‌ها

 

بازسازی در تهران

 

بازسازی ساختمان قدیمی در تهران

یکی از معضلات این روزها که گریبان‌گیر افراد شده است کهولت سن سازه‌های قدیمی و مشکلات ناشی از آن‌ها می‌باشد. به همین جهت بازسازی ساختمان قدیمی در تهران امری مرسوم می‌باشد چرا که هیچکس نمی‌خواهد یک روز با ریزش سقف خانه‌اش از خواب بیدار شود. البته که امیدواریم هیچوقت کار به آنجا نکشد و افراد هرچه سریع‌تر به بازسازی ساختمان قدیمی خود در تهران بپردازند. شاید به دلیل قدیمی بودن سازه و ایرادات عدیده‌ای پیش آمده برای آن هزینه‌ی بازسازی خانه قدیمی در تهران را کمی بالا ببرد ولی مطمئن باشید هزینه‌ بازسازی کمتر از هزینه‌های مالی و جانی پیش آمده از خرابی ساختمان می‌باشد.

مزیت‌های بازسازس ساختمان قدیمی در تهران به شرح زیر می‌باشد:

  • مدرن شدن خانه
  • نو شدن لوله کشی‌ها
  • بهبود سیم کشی‌های برق
  • بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

 

بازسازی در تهران

برای مطالعه : آشنایی با ایده های جذاب طراحی بالکن

هزینه بازسازی ساختمان در تهران

یکی از سوالاتی که همواره اذهان افراد را به خود مشغول ساخته است هزینه‌ی بازسازی آپارتمان در تهران می‌باشد. البته منظور از آپارتمان تنها خانه نیست بلکه در مقالات دیگر به برآورد هزینه بازسازی مغازه نیز پرداخته‌ایم.

عوامل مختلفی بر هزینه‌ی بازسازی ساختمان در تهران تاثیرگذار است. عواملی که شامل هزینه‌ی بازسازی ساختمان در تهران می‌شوند از جمله موارد زیر می‌باشند:

  • بازسازی تاسیسات فنی(لوله کشی‌ها، تهویه‌ها، سیم‌کشی برق، لوله‌کشی گاز و سیستم‌های گرمایشی سرمایشی)
  • بازسازی کفپوش ( اعم از سرامیک، پارکت، سنگ و …)
  • بازسازی دیوارها و سقف (نقاشی دیوارها، رفع نم‌زدگی‌ها و …)
  • تخریب و حمل و نقل نخاله
  • مصالح
  • نیروی کار
  • اجرت نصب و راه‌اندازی قسمت‌های مختلف

طی منعقد کردن قرارداد با پیمانکار حتما میزان هزینه‌های پیش رو را محاسبه نمایید و همچنین در قرارداد قید کنید که از چه متریالی و با چه کیفیتی استفاده شود. همچنین می‌توانید قرارداد را طوری منعقد کنید که در آخر کار به خاطر هزینه‌های از پیش تعیین نشده دچار ضرر هنگفت نشوید.

 

بازسازی در تهران

بازسازی در تهران

بازسازی در تهران

 

مراحل بازسازی ساختمان در تهران و مراحل بازسازی آن

در این بخش از مقاله قصد داریم تا مراحل کامل بازسازی در تهران را برای شما شرح دهیم و همچنین نکاتی را جهت بهتر شدن آن در خلال مراحل بازسازی، ارائه دهیم.

اخذ مجوز

قبل از شروع بازسازی ساختمان در تهران باید که اقدام به اخذ مجوز از شهرداری‌ منطقه‌ی خود بکنید. البته برای بسیاری از موارد بازسازی ساختمان در تهران نیازی به اخذ مجوز ندارید. ولی برای اینکه بدانید که چه اقداماتی ملزم به کسب مجوز می‌باشد می‌توانید مقاله قوانین بازسازی ساختمان در تهران  را مطالعه بفرمایید چرا که در آن به طور کامل توضیح داده‌ایم که چه مواردی مشمول اخذ مجوز می‌باشد.

طرح و برنامه ریزی

هیچ کاری بدون داشتن نقشه امکان پذیر نمی‌باشد یا اینکه ممکن است تبعات بدی برای شما به همراه داشته باشد. پس همواره قبل از اقدام به بازسازی حتما طرح و نقشه‌ای که در نظر دارید را ترسیم کنید تا بتوانید به هنگام بازسازی ساختمان در تهران به معماران بگویید که دقیقا چه چیزی مدنظرتان است

قرارداد با شرکت معتبر

مطمئنا کار بازسازی ساختمان در تهران کار یک نفر یا دو نفر نیست حتی اگر در این زمینه تخصص و تجربه‌ داشته باشید. پیدا کردن یک شرکت بازسازی ساختمان در تهران از مهمترین اقداماتی است که باید قبل از اقدام به بازسازی انجام دهید. شما می‌توانید با گرفتن مشاوره از متخصصان با چند و چون کار آشنا شوید و از قبل بدانید که چه مقدار باید بودجه برای بازسازی ساختمان در تهران تعیین کنید.

بهتر است بدانید که راه‌های مختلفی برای بستن قرارداد با شرکت‌های بازسازی ساختمان در تهران وجود دارد که بهترین مدل آن روش مدیریت پیمان می‌باشد که ما در مقالات دیگر به تفصیل آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

 

بازسازی در تهران

 

نورپردازی

یکی از مهمترین عناصر در بحث بازسازی ساختمان در تهران نورپردازی می‌باشد چرا که ساختمان‌های تهران به دلیل ارتفاع بلند آن ممکن است نورگیری کمتری داشته باشد. توجه داشته باشید که نورپردازی باید به اندازه صورت بگیرد چرا که نورگیری زیاد نیز ممکن است که دل آدم را بزند و آرامش را سلب کند.

استفاده از رنگ مناسب

رنگ دیوار و سقف‌ها بخش اعظمی از بازسازی در تهران را شامل می‌شود. رنگ دیوارها مربوط به محوطه‌ی خارجی (نما) و داخلی (دیوار اتاق‌ها و …) می‌باشد که باید به صورت منطقی انتخاب شود چرا که تاثیر مستقیم در بزرگ و دلباز جلوه‌ دادن خانه دارد.

تاسیسات فنی

اگر بخواهیم که به ترتیب جلو برویم باید که بازسازی تاسیسات فنی را در مرحله‌ی اول بازسازی در تهران بیاوریم. چرا که قبل از نقاشی دیوارها و … باید ابتدا به تاسیساتی که در زیر آن‌ها قرار دارد پرداخته شود. از آنجایی که ترمیم تاسیسات فنی نیاز به تخریب دارد پس منطقی نمی‌باشد که ابتدا به نقاشی دیوار بپردازیم و سپس به سراغ ترمیم لوله‌کشی‌ها برویم

 

بازسازی در تهران

 

استفاده از وسایل مناسب

خانه‌ی نو وسایل نو می‌طلبد و اصلا یکی از دلایل بازسازی ساختمان در تهران همین تعویض وسایل می‌باشد. زیرا که وسایل قدیمی خانه (اعم از شیرآلات، لوسترها و …) کارایی گذشته را ندارند و به مرور زمان مستهلک شده اند. پس حتما باید که از وسایل نو و جدید در حین بازسازی ساختمان در تهران استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از بازسازی در تهران سعی داشتیم تا ریز و درشت بازسازی ساختمان در تهران را برای شما مخاطبان عزیز توضیح دهیم. امروزه می‌دانیم که بازسازی ساختمان در تهران یک امر ضروری می‌باشد چرا که دیگر هرکسی قدرت خرید خانه را ندارد یا اینکه در خانه‌ی خود احساس آرامش می‌کند  ولی می‌خواهد که تغییراتی در آن ایجاد کند. اینجاست که شما به سراغ آتلیه معماری مسعودیان می‌آید که با بیش از ۱۵ سال سابقه در امر بازسازی ساختمان در تهران توانسته است که رضایت خاطر مشتریان را به دست آورد. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق گزینه تماس درج شده در سایت با کارشناسان متخصص تیم ما تماس بگیرید و از مشاوره‌ی رایگان بهره‌مند شوید.

آخرین نوشته ها

تماس با آتلیه معماری مسعودیان

تلفن ثابت

88211892 - 021

ایمیل

info@msdarchitect.com

آدرس

تهران، ملاصدرا، خیابان خوارزمی، مجتمع خوارزمی

امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.
امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.

ارسال دیدگاه