۹ دلیل مشاوره بازسازی خانه

۹ دلیل مشاوره بازسازی خانه که هرکسی به شما نخواهد گفت!!!

امتیاز دهی

مشاوره بازسازی خانه یکی از کارهایی است که قبل از شروع بازسازی باید برای آن اقدام کنید. مدت زمان بازسازی در تهران و شهرای شلوغ یکی از چالش‌های اصلی مالکان می‌باشد. همچنین در بازسازی ساختمان اداری نیز این نکته بسیار حائز اهمیت است چرا که هدر رفت هر یک ساعت مساوی است با هدر رفتن سرمایه. علاوه‌ بر آن اشتباهاتی که در اثر عدم دریافت مشاوره بازسازی خانه پیش می‌آید موجب می‌شود که متحمل هزینه‌های هنگفتی شوید. نحوه دریافت مجوزها در صورت نیاز، فراهم کردن مصالح و صدها دلایل دیگری که نشون میده برای بازسازی آپارتمان و هر نوع بازسازی ساختمان دیگری نیاز به دریافت مشاوره از افراد متخصص داریم. در ادامه‌ی این مقاله سعی کرده‌ایم ۹ دلیلی که کسی به شما نمی‌گوید را به شما بگوییم که چرا دریافت مشاوره بازسازی خانه اهمیت بالایی دارد؟ همچنین نحوه‌ی دریافت مشاوره رایگان از شرکت آتلیه معماری مسعودیان را برایتان شرح خواهیم داد.

مشاوره بازسازی خانه

مشاوره بازسازی خانه

مشاوره بازسازی خانه

مشاوره بازسازی خانه

مشاوره بازسازی خانه

 

دلایلی که مشاوره بازسازی خانه را الزامی می‌کند

یکی از دلایل الزامی بودن مشاوره بازسازی خانه جلوگیری از اشتباهات کارفرمایان می‌باشد. همانطور که شما زمانی که ماشین‌تان خراب می‌شود آن را برای بررسی به پیش مکانیک متخصص می‌برید در بحث بازسازی خانه نیز ملزم به دریافت مشاوره از طرف کارشناسان و متخصصان این حوزه می‌باشید تا به طور کامل به شما بگویند که چه بخش‌هایی نیازمند بازسازی و ترمیم می‌باشند. البته باید در نظر داشته باشید که این کار نیازمند مشاهده‌ی میدانی ‌می‌باشد و پیمانکاران و کارشناسان باید به طور حضوری به بررسی بخش‌های خانه سر بزنند تا به خوبی بخش‌های که نیاز به بازسازی فنی دارند را تشخیص دهند.

 

مشاوره بازسازی خانه

 

همچنین شما با دریافت مشاوره بازسازی خانه از طرف پیمانکاران کاملا با سبک کاری آن‌ها آشنا خواهید شد و در صورت تطابق با خواسته‌هایتان می‌توانید با تیم آن‌ها همکاری نمایید.تعدادی از پیمانکاران ممکن است که عمدا یا سهوا از ذکر نکاتی در رابطه با بازسازی خانه اجتناب کنند که این کار بعد از اتمام پروژه شما را متحمل ضررهای زیادی کند. یکی از موارد تاثیرگذار در امر بازسازی، آب و هوا می‌باشد. برای مثال بازسازی ویلا در شمال که منطقه‌ای با رطوبت بالا می‌باشد نیازمند مشاوره بازسازی خانه می‌باشد تا پیمانکار به خوبی به کارفرما توضیح دهد که از چه مصالحی باید استفاده کند تا بیشترین کارایی را برای او داشته باشد.

در امر بازسازی مغازه مالک و کارفرما باید نوع کاربری واحد تجاری خود، مشتریان هدف، موقعیت شهری و محل قرارگیری مغازه را برای پیمانکار شرح دهد و پیمانکار نیز با توجه به موارد ذکر شده به کارفرما مشاوره می‌دهد. در آخر مشاوره بازسازی خانه برای شما می‌تواند برآوردی باشد از مقدار بودجه‌ای که باید برای این کار کنار بگذارید و اینکه از چه متریالی استفاده کنید برای شما بهتر خواهد بود.

مشاوره بازسازی خانه

 

مشاوره بازسازی خانه بدون هزینه

شاید برایتان سوال شود که هزینه مشاوره بازسازی خانه چقدر می‌باشد؟ باید به شما این خبر خوب را بدهیم که برای این کار نیاز به صرف هزینه‌ای نمی‌باشد حداقل در آتلیه معماری مسعودیان خبری از هزینه برای مشاوره نیست اگر هم باشد هزینه آن بسیار ناچیز است به عنوان مثال برای فرستادن کارشناس! چرا که هدف تیم آتلیه معماری مسعودیان همواره رضایت مشتری و انجام یک بازسازی با کیفیت می‌باشد. برای دستیابی به این امر از هیچگونه مشاوره و کمکی فروگذار نخواهیم بود. حتی ارائه رایگان مشاروه بازسازی خانه به خود پیمانکار نیز کمک می‌کند تا استراتژی بهتری برای کار خود بچیند و موجب اعتماد بیشتر کارفرما می‌شود.

مشاوره بازسازی خانه

 

نحوه دریافت مشاوره بازسازی خانه

نحوه‌ی دریافت مشاوره بازسازی خانه از شرکت آتلیه معماری مسعودیان کار دشواری نمی‌باشد. شما می‌توانید جهت صرفه‌جویی در زمان از طریق راه‌های ارتباطی در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید یا اینکه اگر احساس نیاز به مشاوره‌ی حضوری دارید می‌توانید به محل دفتر آتلیه معماری مسعودیان واقع در خیابان ملاصدرا رجوع کنید. اگر قصد بازسازی منزل خود را دارید پس منتظر چی هستی سریع گوشی بردار و با ما تماس بگیر یا اینکه ماشین روشن کن بیا دفتر ما!

مشاوره بازسازی خانه

 

کلام پایانی

مشاوره بازسازی خانه از اولین و مهمترین اقداماتی است که می‌بایست حتما به آن توجه کنید. مطمئنا تصمیمات خودسرانه بدون دریافت مشاوره کاری بس غلط می‌باشد که جز ضرر و آسیب به منزل دستاورد دیگری نخواهد داشت. ما در این مقاله توضیح دادیم که دلایل الزامی بودن دریافت مشاوره چیست و همچنین از مزیت‌های آن که رایگان بودن یکی از آن است گفتیم و در آخر توضیح دادیم که از طریق چه راه‌هایی می‌توانید برای دریافت مشاوره از آتلیه معماری مسعودیان می‌توانید اقدام کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید از طریق شماره تماس‌های قرارداده شده در سایت با کارشناسان بازسازی تیم ما تماس بگیرید و اطلاعات کافی را به دست آورید.

آخرین نوشته ها

تماس با آتلیه معماری مسعودیان

تلفن ثابت

88211892 - 021

ایمیل

info@msdarchitect.com

آدرس

تهران، ملاصدرا، خیابان خوارزمی، مجتمع خوارزمی

امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.
امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.

ارسال دیدگاه