بازسازی‌ آپارتمان 50 متری

بازسازی‌ آپارتمان 50 متری

امتیاز دهی

بازسازی‌ آپارتمان ۵۰ متری با زیباترین معماری

آیا قصد بازسازی آپارتمان ۵۰ متری خود را دارید؟ آیا اصلا آپارتمان ۵۰ متری ارزش بازسازی را دارد؟ اگر سوالات شما هم همین است نگران نباشید زیرا موضوع این مطلب بازسازی آپارتمان کوچک مانند ۴۰، ۵۰، ۶۰ و به خصوص ۵۰ متری است.  امروزه با گسترش آپارتمان نشینی و ازدحام جمعیت متراژ آپارتمان‌ها نیز به طبع پایین‌ آمده است. این دسته آپارتمان‌های ۵۰ متری یا کوچک‌تر فضایی گرم و صمیمی را ایجاد می‌کنند که با یک نقشه ریزی اصولی و طراحی مناسب می‌توانند به خانه‌ای دلچسب و شیک تبدیل شوند.

اما بازسازی آپارتمان ۵۰ متری تنها از حیث زیبایی حائز اهمیت نیست بلکه خانه‌ها به مرور زمان دچار آسیب و خرابی‌هایی در سطوح مختلف می‌شوند، برای مثال کفپوش حمام و سرویس بهداشتی به دلیل برخورد زیاد با آب و مواد شوینده ممکن است دچار آسیب‌هایی شوند یا به مررو زمان در دیوارها شاهد ترک‌ها و خرابی‌هایی باشیم، از همین جهت نیاز به بازسازی دارند تا امنیت خود را حفظ کند. در صورتی که می‌خواهید بیشتر در مورد بازسازی آپارتمان‌ها و خانه‌ها بدانید به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله بازسازی آپارتمان قدیمی را که در آتلیه معماری مسعودیان بخوانید.

بازسازی‌ آپارتمان 50 متری

 

 

بازسازی آپارتمان ۵۰ متری به سادگی انجام می‌پذیرد و به دلیل متراژ کم قابلیت بازسازی به بهترین شکل را دارند. اما امکان ایجاد بازسازی به سبک کلاسیک در این قبیل خانه‌ها امکان پذیر نمی‌باشد و بهتر است به سراغ سبک‌های طراحی مدرن بروید. با ما همراه باشید که قرار است صفر تا صد بازسازی آپارتمان ۵۰ متری را برای شما در این مطلب شرح دهیم.

آموزش بازسازی آپارتمان ۵۰ متری

ما برای بازسازی آپارتمان ۵۰ متری شما یک سری نکات را به شما آموزش می‌دهیم و شما با رعایت آن‌ها می‌توانید از یک خانه‌ی باب میل خود بهره‌مند شوید.

بازسازی‌ آپارتمان 50 متری

 

نقشه کشی اصولی

آپارتمان‌های کوچک مخصوصا مدل‌های قدیمی آن ممکن است طراحی و پلان خانه بدی داشته باشند و باعث ایجاد فضاهای بلااستفاده و تاریک شدن خانه شوند. پس اولین کاری که در بازسازی آپارتمان ۵۰ متری انجام می‌شود، نقشه کشی دوباره و حذف دیوار‌های اضافی است تا محیطی دلبازتر برای خانه ایجاد شود.

بازسازی‌ آپارتمان 50 متری

 

حتی در بازسازی آپارتمان‌های ۵۰ متری می‌توان دیوار بین آشپزخانه و پذیرایی را برداشته و برای جداسازی آن دو بخش از یک مبل راحتی استفاده کرد. و همینطور به جای استفاده از میز ناهارخوری ۵۰ متری می‌شود از یک جزیره‌ی کوچک در وسط آشپزخانه بهره برد.

بازسازی‌ آپارتمان 50 متری

 

رنگ‌کاری در بازسازی آپارتمان ۵۰ متری

در بازسازی آپارتمان ۵۰ متری توصیه می‌شود که از رنگ‌های روشن استفاده کرد. چرا که هم در ایجاد آرامش نقش بسزایی دارد و هم به دلیل بازتاب گسترده‌ی نور موجب بزرگتر نشان دادن فضا می‌شود. در اغلب خانه‌ها رنگ دیوار سفید می‌باشد اما وقتی صحبت از رنگ در بازسازی آپارتمان ۵۰ متری می‌کنیم منظورمان فقط دیوارها نیست بلکه شما به رنگ درب‌ها، سقف و کف خانه نیز باید توجه کنید. سقف خانه‌های ۵۰ متری بهتر است که رنگ سقف روشن‌تر از رنگ دیوارها باشد و از براقیت بالایی برخوردار باشد تا به بازتاب نور کمک کند.

بازسازی‌ آپارتمان 50 متری

 

استفاده‌ی حداکثری از نور در بازسازی آپارتمان ۵۰ متری

اگر به دنبال ایجاد فضایی دلباز و راحت هستید باید استفاده‌ی حداکثری از نور در بازسازی آپارتمان ۵۰ متری خود داشته باشید. نور یکی از تاثیرگذارترین عناصر می‌باشد به این دلیل که باعث ایجاد توهم فضایی می‌شود و خانه را بزرگتر نشان می‌دهد. همچنین هرچه نور بیشتر باشد وسایل خانه خود را به خوبی می‌توانند نشان دهند.

 

بازسازی‌ آپارتمان 50 متری

 

شما می‌توانید با تعویض قاب پنجره‌ها و بزرگتر کردن آن‌ها اجازه می‌دهید که نور بیشتری وارد شود. همیشه توصیه شده است که تا حد امکان از نور طبیعی بهره ببرید ولی اگر خانه‌ی نورگیری ندارید یا در شب که نور طبیعی وجود ندارد می‌توانید از لامپ‌های ال ای دی رشته‌ای موجود در بازار و لوسترهای مدرن که نزدیک به سقف هستند استفاده کنید. همینطور می‌توانید از آباژور‌ها جهت نوردهی بیشتر در خانه استفاده کنید.

بازسازی‌ آپارتمان 50 متری

 

تهیه و چیدمان مبلمان و وسایل مناسب

شما باید در نظر داشته باشید که مبل‌های استیل و کلاسیک از ابعاد بزرگی برخورداراند و در خانه‌های کوچک به خوبی نمی‌توانند خودشان را نشان دهند در ضمن باعث می‌شوند که فضا کوچک‌تر به نظر بیاید. پس بهتر است یک دست مبلمان راحتی مناسب با متراژ خانه تهیه کنید. همینطور مبل‌های راحتی ال و تخت‌ خواب شو یک گزینه‌ی ارزشمند هستند از این جهت که دارای ظرفیت بالا و اشغال فضای کم می‌باشند.

بازسازی‌ آپارتمان 50 متری

 

یکی دیگر از نکاتی که هنگام تهیه لوازم باید آن را رعایت کنید پرهیز از شلوغی بیش از حد فضا می‌باشد چرا که هرچه خانه شلوغ‌تر باشد کوچک‌تر به نظر می‌آید و برای داشتن خانه‌ای دلباز باید در رعایت خلوتی فضا بکوشید.

بازسازی آپارتمان قدیمی

 

در همین راستا بهتر است که از ویترین‌ها و بوفه‌های بزرگ بپرهیزید و به جای آن از ویترین‌هایی با ارتفاع بلند و عرض کم استفاده کنید.

بازسازی آپارتمان قدیمی

 

هزینه‌ی بازسازی آپارتمان ۵۰ متری

امروزه با توجه به قیمت مسکن بازسازی آپارتمان بسیار به صرفه‌تر از خرید یک آپارتمان جدید می‌باشد. هزینه‌ی بازسازی آپارتمان ۵۰ متری برای ایجاد یک خانه‌ی زیباتر و امن‌تر خیلی کمتر از خرید خانه‌ی نو می‌باشد.

بازسازی آپارتمان قدیمی

جهت استلام از قیمت بازسازی خانه یا دریافت مشاوره رایگان نیز می‌توانید با کارشناسان مربوطه‌ی آتلیه معماری مسعودیان تماس حاصل فرمایید.

بازسازی آپارتمان ۵۰ متری با کمترین هزینه

اگر قصد بازسازی آپارتمان ۵۰ متری با کمترین هزینه را دارید باید به شما این هشدار را بدهیم که  این کار ممکن است شما را وادار به بازسازی دوباره کند.

بازسازی آپارتمان قدیمی

 

به طور کلی بازسازی آپارتمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال مدل بازسازی‌ای که مد نظر دارید، لوازمی که نیاز به تعویض دارند مانند شیرآلات، پکیج و … . مصالح و متریالی هم که در بازسازی آپارتمان ۵۰ متری استفاده می‌کنید بسیار در هزینه‌ آن تاثیرگذار است همچنین سال ساخت خانه نیز بسیار مهم است و مطمئنا خانه‌های کلنگی هزینه‌ی ساخت بیشتری نسبت به خانه‌های جدیدتر دارند.

بازسازی آپارتمان قدیمی

 

به طور کلی مواردی که باید برای آن هزینه‌ کنید به شرح زیر می‌باشد:

  • تخریب
  • تعویض کف‌پوش
  • رنگ‌کاری سقف و دیوار
  • کابینت و وسایل آشپزخانه
  • تعویض پکیج و رادیاتورها
  • تعویض درب و پنجره‌ها
  • تعمییر یا تعویض لوله کشی‌ها
  • تعمییر و تعویض تاسیسات برقی

به دلیل موارد زیادی که در بازسازی آپارتمان ۵۰ متری قرار است دست به تعویض یا تعمییر آن بزنید، برآورد هزینه‌ی بازسازی نیازمند بررسی توسط کارشناسان مربوطه می‌باشد.

نمونه بازسازی آپارتمان ۵۰ متری

از شما دعوت می‌کنیم که چند نمونه از بازسازی‌ آپارتمان ۵۰ متری را با هم ببینیم.

۱۴ – ۱۵ – ۱۶ – ۱۷ – ۱۸ – ۱۹ – ۲۰ – ۲۱

قبل و بعد از بازسازی آپارتمان ۵۰ متری

برای درک بهتر اهمیت بازسازی بهتر است چندین نمونه از قبل و بعد از بازسازی آپارتمان ۵۰ متری را در ادامه مشاهده کنید.

 

 

 

 

۲۲ – ۲۳ – ۲۴ – ۲۵ – ۲۶ – ۲۷ – ۲۸

انواع سبک‌های بازسازی آپارتمان ۵۰ متری

بازسازی آپارتمان سبک‌های مختلفی از جمله سبک سنتی، مدرن و مینیمال دارند اما برای طراحی بازسازی آپارتمان‌ ۵۰ متری پیشنهاد می‌شود که از سبک مدرن استفاده شود چرا که این سبک دارای المان‌های ساده و مینیمال می‌باشد که باعث می‌شود گزینه‌ی مناسبی باشد برای آپارتمان‌‌های کوچک.

۲۹

جمع بندی

ما در این مقاله سعی داشتیم تا نکاتی جهت بهتر شدن بازسازی آپارتمان ۵۰ متری شما  بیان کنیم ولی به طور کلی به دلیل دشوار بودن بازسازی آپارتمان به سبک مدرن حتما باید از کارشناسان و معماران خبره کمک بخواهید زیرا بازسازی بد ممکن است خرج گزافی روی دوش شما بگذارد. آتلیه معماری مسعودیان یک شرکت معتبر در زمینه‌ی بازسازی آپارتمان‌ های ۵۰ متری و همینطور واحدهای تجاری، اداری و تفریحی می‌باشد که با داشتن کادری مجرب و معمارانی برجسته، خانه‌ای در خور شان مشتریان طراحی می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آتلیه معماری مسعودیان هم نمونه‌ کارها را مشاهده کنید و هم از طریق گزینه‌ی تماس با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

آخرین نوشته ها

تماس با آتلیه معماری مسعودیان

تلفن ثابت

88211892 - 021

ایمیل

info@msdarchitect.com

آدرس

تهران، ملاصدرا، خیابان خوارزمی، مجتمع خوارزمی

امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.
امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.

ارسال دیدگاه