دکوراسیون منزل – ۵ ایده اصلی برای طراحی داخلی منزل

امتیاز دهی

مبانی هنگام طراحی دکوراسیون منزل

خانه بخشی از شخصیت و موجودیت ماست و برای هر دکوراسیون داخلی منزل متفاوت با خانه دیگر است و طراحی خانه مطابق با سلیقه افرادی که در آن ساکن هستند وجود دارد اما برخی قوانین و اصول ثابت در هر طراحی و دکوراسیونی وجود دارد که نمی توان در طراحی خانه و انتخاب دکوراسیون از آن استفاده کرد.

برای سفارش طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین بازسازی خانه ، آپارتمان و بازسازی ساختمان به گروه مهندسی معماری مسعودیان تماس بگیرید.

1.سادگی و پختگی در دکوراسیون

سادگی همیشه عنوان زیبایی در همه چیز است ، به خصوص در دکوراسیون و طرح ها ، از آنجایی که در ایجاد زیبایی و ظرافت در خانه نقش برجسته و متفاوتی دارد ، همیشه باید در انتخاب موارد مناسب مبلمان و دکوراسیون قطعات و رنگ هایی توجه کنید که به شخصیتی پیچیده و متمایز می بخشد و خانه را رقم می زند. ساده و زیبا.

2. رنگهای اساسی ، حضور آنها در خانه و قوام آنها

مد رنگ ها هر از گاهی تغییر می کند و ما همیشه تفاوت در میزان رنگ هایی را مشاهده می کنیم که در هر دوره از زمان مد می شوند.ما باید با رنگ هایی که در دکوراسیون گذاشته شده است پیش برویم ، اما در صورت سازگاری با مبلمان و دکوراسیون یا خیر ، پس استفاده از رنگ های مد فقط به دلیل شیک بودن نیست بلکه با دکور و مبلمان ما مطابقت ندارد.اما برخی از رنگ های اساسی وجود دارد که در هر دکوراسیون وجود دارد و برای هر نوع مبلمان و دکوراسیون مناسب است و درجات مختلف بژ ، سفید و خاکستری هستند.

3. دکوراسیون و مبلمان راحت

استراحت و استراحت در خانه یکی از مهمترین عوامل است و نیازی به دفع آنها نیست ، در هنگام طراحی دکوراسیون باید به وجود استراحت و استراحت توجه شود زیرا یکی از مهمترین مواردی است که در محل وجود دارد و یکی از مهمترین روشهای دستیابی به راحتی ، روش تنظیم مبلمان و نوع مبلمان خود است.باید در انتخاب وسایل راحت و راحتی مبلمان ساخته شده از مواد راحت ، بدون خستگی و استرس زا در استفاده از آنها ، چه در اتاق های نشیمن و چه اتاق خواب ، دقت کنید زیرا آنها یکی از پرکاربردترین اتاق ها هستند و در کنار آنها بنشینید.

4- روشنایی طبیعی

وجود نورپردازی طبیعی در خانه یکی از اصول اساسی است که هنگام طراحی خانه باید مورد توجه قرار گیرد زیرا همیشه برای تغییر شکل کلی دکوراسیون کار می کند و بهتر است از نورپردازی صنعتی به صورت دکوراسیون و در بهبود خلق و خوی نیز استفاده شود زیرا نورپردازی طبیعی کار می کند تا حال و هوای عمومی افراد را بهتر تغییر دهد ، بنابراین خانه باید برای ورود به خورشید و هوای طبیعی طراحی و محاسبه شود تا جو داخل خانه از داخل تجدید شود.

5- قطعات مبلمان را مرتب کنید

علاقه به ساماندهی و تنظیم قطعات مبلمان چیز مهمی و گام مهمی برای انجام و مراقبت از آنهاست و برخی افراد برای تقسیم خانه یا جدا کردن بین دو مکان از قطعات مبلمان استفاده می کنند ، به عنوان مثال اتاقها یا سالن در مکانهای باز خصوصی است و روش طراحی از یک مکان به مکان دیگر و از یک خانه به خانه دیگر متفاوت است. با توجه به فضای موجود برای تنظیم و قرار دادن مبلمان ، بنابراین باید هنگام انجام مرحله تنظیم و ساماندهی مبلمان ، تمرکز وجود داشته باشد.

آخرین نوشته ها

تماس با آتلیه معماری مسعودیان

تلفن ثابت

88211892 - 021

ایمیل

info@msdarchitect.com

آدرس

تهران، ملاصدرا، خیابان خوارزمی، مجتمع خوارزمی

امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.
امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.

ارسال دیدگاه