دکوراسیون آشپزخانه به رنگ سفید و قهوه های

18 ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه و کابینت در سال 2023

امتیاز دهی

آیا به ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه و کابینت خود فکر کرده اید؟ آشپزخانه یکی از مهم ترین مکان های خانه است. نه تنها غذا و غذای ضروری را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند، بلکه مکانی است که همه اعضا دور هم جمع می‌شوند و وقت خود را به عنوان یک خانواده صرف وعده‌های غذایی، گفتگو در مورد روز خود و ایجاد پیوند می‌کنند.

وقتی به آشپزخانه فکر می کنید، یک محیط معطر را تجسم می کنید. این حس خوشایند نه تنها به خاطر غذاهای لذیذی است که در حال طبخ است، بلکه به خاطر انرژی ای است که فضا از آن بیرون می زند. و یکی از موارد کلیدی که می تواند به تعریف انرژی آشپزخانه کمک کند رنگ است.

بسیاری از ترکیب رنگ های مدولار آشپزخانه برای انتخاب وجود دارد که حس و حال مثبت و شادی به شما می دهد. برای اطمینان از اینکه آشپزخانه شما دارای انرژی تقویت کننده خلق و خو است که باعث ایجاد پیوند و تشویق خلاقیت می شود، رنگ های مناسب را انتخاب کنید.

برای طراحی دکوراسیون منزل خود می توانید با آتلیه معماری مسعودیان تماس بگیرید. برای دیدن نمونه کار های ما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نمونه کار طراحی دکوراسیون منزل

فهرست محتوا پنهان کردن
1 بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدولار

بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدولار

در این نوشته، ما در مورد برخی از بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدولار و اینکه هر یک از این رنگ ها چه چیزی را نشان می دهد صحبت می کنیم. بخوان تا بیشتر بدانی:

ترکیب آبی و سفید برای دکوراسیون آشپزخانه

آیا در مورد انتخاب رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدولار سردرگم هستید؟ ترکیبی از آبی و سفید کاملاً مناسب است. این انرژی تازه و دریا مانند و نشاط می بخشد. کت و شلوار خلاقانه خود را بپوشید و کابینت های خود را با رنگ های مختلف آبی و سفید رنگ آمیزی کنید. رنگ سفید رنگی از خلوص را به تصویر می کشد و می تواند به برانگیختن احساسات سادگی کمک کند.

دکوراسیون آشپزخانه آبی و سفید
دکوراسیون آشپزخانه آبی و سفید

ترکیبی از خاکستری، سبز و قرمز – ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدولار

آشپزخانه باید طوری باشد که نه تنها بر اساس مهارت های آشپزی خود، احساس کنید که یک سرآشپز واقعی هستید. حال و هوا باید هنری باشد. انتخاب رنگ قرمز روشن و کابینت های خاکستری همان طور که می خواهیم عمل می کند. یک رنگ سبز روشن برای دیوار روشنایی را کاهش می دهد تا ظاهری آرام بخش به آن ببخشد. این نشان دهنده پیشرفت در زندگی و همچنین فروتنی است.

دکوراسیون آشپزخانه ترکیبی از خاکستری، سبز و قرمز
دکوراسیون آشپزخانه ترکیبی از خاکستری، سبز و قرمز

صورتی، خاکستری و سفید برای ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدولار چطور؟

در اینجا ایده ای وجود دارد که به آشپزخانه مدولار خود ظاهری خیره کننده بدهید. صورتی، خاکستری و سفید را با هم ترکیب کنید و آشپزخانه خود را شیک کنید. همچنین می توانید اشیاء سایه فلزی مانند آباژور و قفل کشو را با رنگ طلایی یا نقره ای اضافه کنید. همه می خواهند خستگی را از بین ببرند و شما می توانید از طریق رنگ هایی که انتخاب می کنید به آن دست پیدا کنید.

دکوراسیون آشپزخانه به رنگ صورتی، خاکستری و سفید
دکوراسیون آشپزخانه به رنگ صورتی، خاکستری و سفید

رنگ سفید استاندارد برای آشپزخانه

سفید رنگی است که خلوص و معصومیت را تراوش می کند. سایه آن باعث می شود هر فضایی بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد و مطمئناً مورد علاقه همه زمان ها است. اگر به دنبال آشپزخانه ای ساده و در عین حال شیک و قابل توجه هستید، آشپزخانه ای کاملا سفید را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

نقطه ضعف داشتن یک آشپزخانه مدولار سفید این است که نیاز به نگهداری مداوم دارد و همیشه باید تمیز شود. از فضای آشپزخانه کاملاً سفید خودداری کنید زیرا ممکن است آشپزخانه شما را ساده و بی‌نظم نشان دهد، که لزوما برای رفاه خانواده خوب نیست.

دکوراسیون آشپزخانه به رنگ سفید
دکوراسیون آشپزخانه به رنگ سفید

دوتایی آبی و مشکی – ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدولار

مشتاق ظاهری قدیمی برای آشپزخانه خود هستید؟ به سراغ ترکیب آبی و مشکی بروید. کابینت های خود را آبی رنگ کنید و دیوارهای خود را با رنگ مشکی شبیه تخته تحریر بپاشید. این به عنوان یک نفس آه در میان شلوغی روزانه عمل می کند و شما را به خط حافظه می برد.

دکوراسیون آشپزخانه به رنگ آبی و مشکی
دکوراسیون آشپزخانه به رنگ آبی و مشکی

ترکیب رنگ برای آشپزخانه مدولار – آبی، طلایی و مسی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید همه چیز براق باشد، ترکیب آبی و متالیک را انتخاب کنید. دیوارهای آشپزخانه خود را آبی رنگ کنید. برای آباژورها، دستگیره ها، سینک ظرفشویی یا قفسه های خود سایه های طلایی و مسی انتخاب کنید. همچنین می توانید بسیاری از نکات را در اینترنت برای کار بر روی ترکیب کامل سایه های آبی و فلزی برای آشپزخانه مدولار خود دنبال کنید.

دکوراسیون آشپزخانه به رنگ های آبی، طلایی و مسی
دکوراسیون آشپزخانه به رنگ های آبی، طلایی و مسی

قهوه ای و سفید برای گرما

یک آشپزخانه قهوه ای در هماهنگی با عنصر زمین، ثبات و سلامتی را به شما القا می کند. آشپزخانه ای در سایه های قهوه ای مانند تصویر زیر انتخاب کنید و فضایی دنج و آرام را برای کل خانواده ایجاد کنید.

سایه ها را مخلوط و مطابقت دهید. از رنگ‌های تیره‌تر در سقف و شاید از لمس‌های بافتی روی دیوارها استفاده کنید. کابینت‌ها می‌توانند سایه‌ای کم‌رنگ و سفید باشند و می‌توانید ظاهر را با مبلمان چوبی کامل کنید.

دکوراسیون آشپزخانه به رنگ سفید و قهوه های
دکوراسیون آشپزخانه به رنگ سفید و قهوه های

رنگ‌هایی برای بافتی زیبا آشپزخانه مانند اقیانوس

آیا عاشق اقیانوس وجود دارد؟ حدس بزن چی شده؟ با انتخاب رنگ های مناسب می توانید در آشپزخانه خود احساس ساحلی داشته باشید. آنها شامل سبز لیمویی، هلویی، اسطوخودوس، آبی روشن و بسیاری موارد دیگر هستند. تصویر زیر را بررسی کنید تا احساس کنید آشپزخانه شما چگونه خواهد بود. غذا همان چیزی است که به شما انرژی می‌دهد و شما مطمئناً عاشق منظره آشپزی با اقیانوس در کنارتان هستید. این احساس شگفت انگیز را با رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدولار خود در سایه های اقیانوس تکرار کنید.

رنگ‌هایی با بافتی زیبا مانند اقیانوس در دکوراسیون آشپزخانه
رنگ‌هایی با بافتی زیبا مانند اقیانوس در دکوراسیون آشپزخانه

ترکیب رنگ صورتی و زیتونی برای رنگ دکوراسیون آشپزخانه های مدولار

ترکیبی از سبز و زرد، رنگ زیتونی نماد صلح و هماهنگی است. به عنوان یک سایه پیچیده در نظر گرفته می شود، شناخته شده است که باعث مثبت شدن فضای آن می شود. آن را با صورتی پودری ست کنید و با چاپ روی دیوار کمی عجیب و غریب به آن اضافه کنید، درست مانند تصویر زیر، و یک فضای شیک و به یکباره ساده خواهید داشت.

دکوراسیون آشپزخانه رنگ صورتی و زیتونی
دکوراسیون آشپزخانه رنگ صورتی و زیتونی

ترکیب رنگ اسطوخودوس و خاکستری آشپزخانه

اگر ظرافت سبک شماست، رنگی از رنگ اسطوخودوس را در آشپزخانه خود انتخاب کنید. سایه روشن‌تر بنفش، رنگ اسطوخودوس، نمادی از خلوص و لطف است. همچنین مخفف آرامش و سلطنت است.

آن را در آشپزخانه مدولار خود با سایه ای از خاکستری روشن ترکیب کنید و فضایی ایجاد کنید که گویای سبک شخصی شما باشد. برای زیباتر کردن ظاهر، مانند تصویر زیر، چند کاشی سرگرم‌کننده روی زمین و شاید چند کاشی بافت‌دار پشت اجاق گاز اضافه کنید.

دکوراسیون رنگ اسطوخودوس و خاکستری آشپزخانه
دکوراسیون رنگ اسطوخودوس و خاکستری آشپزخانه

ترکیب رنگ آبی، سفید و زرد برای رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدولار

زرد یکی از بهترین رنگ ها برای آشپزخانه طبق فنگ شویی است. این به شادی به خانه کمک می کند و می تواند دلیلی برای شکوفایی خانواده باشد. مانند تصویر زیر آن را با یک سبزه سبز شیک ست کنید و چیزی ساده و در عین حال شیک خواهید داشت.

رنگ زرد کم رنگ را انتخاب کنید تا رنگ آبی را متعادل کنید و میز و کابینت را سفید کنید. کاشی های طراحی شده روی کفپوش به جای رنگ های معمولی نیز به خوبی تنظیم را انجام می دهند.

دکوراسیون آشپزخانه رنگ آبی، سفید و زرد
دکوراسیون آشپزخانه رنگ آبی، سفید و زرد

صورتی با قرمز (زرشکی)

صورتی و قرمز جذابیت و اشتیاق را به همراه دارد. می‌توانید رنگ‌های سفید، قهوه‌ای و خاکستری را اضافه کنید تا حسی پیچیده به آن ببخشید. این رنگ ها باید با دقت ترکیب شوند تا ظاهری ارزان برای آشپزخانه شما ایجاد نکنند. شما نمی خواهید آن هاله را خراب کنید، نه؟

دکوراسیون آشپزخانه به رنگ زرشکی
دکوراسیون آشپزخانه به رنگ زرشکی

ترکیب رنگ مشکی و نارنجی برای آشپزخانه های مدولار

با ترکیبی از مشکی و نارنجی، ظاهری عجیب و غریب به آشپزخانه خود اضافه کنید. رنگ نارنجی انرژی آتش را در فضای شما تکمیل می کند و سیاه به عنوان سایه قدرت و قدرت را مشخص می کند.

اگر این دو سایه برای سلیقه شما زیاد است، برای زیبایی شناسی آنها را در آشپزخانه ای سفید رنگ مانند تصویر زیر اضافه کنید. در حالی که مشکی را می توان روی دیوار برجسته استفاده کرد، می توانید سایه های نارنجی را در مبلمان بگنجانید. برای ظاهری که بیشتر در بیرون وجود دارد، سقف را به رنگ نارنجی روشن در نظر بگیرید.

blend of black organge
دکوراسیون آشپزخانه رنگ مشکی و نارنجی

چوب طبیعی با رنگ سبز

برخی از ما دوست داریم به طبیعت نزدیک باشیم. اگر شما هم جزو آن دسته از عاشقان طبیعت هستید، چطور می‌خواهید یک آشپزخانه مدولار با رنگ چوب با ترکیبی عالی از رنگ سبز داشته باشید؟ بگذارید کابینت ها با کارهای چوبی ساخته شوند و بلوک های ظروف خود را با سایه طبیعی سبز رنگ آمیزی کنید. این به آشپزخانه مدولار شما ظاهری طبیعی و تازه می دهد.

دکوراسیون آشپزخانه چوب طبیعی با رنگ سبز
دکوراسیون آشپزخانه چوب طبیعی با رنگ سبز

یک آشپزخانه مدولار قدیمی

چه کسی نمی خواهد دوران خوب گذشته را دوباره مرور کند؟ خبر خوب این است که می توانید آن لحظات را از طریق یک آشپزخانه به سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل دوباره زنده کنید. کابینت هایی با رنگ بنفش با رنگ سفید برای دیوارهای آشپزخانه خود داشته باشید.

دکوراسیون آشپزخانه قدیمی
دکوراسیون آشپزخانه قدیمی

تمام روشنایی در آشپزخانه شما

برخی افراد محیطی کاملاً روشن را دوست دارند. آنها می خواهند وارد آشپزخانه شوند و در تمام روز احساس مثبتی داشته باشند. این را می توان با استفاده از رنگ های روشن مدولار آشپزخانه مانند زرد و سفید به دست آورد. آشپزخانه آغشته به رنگ زرد هرگز نمی تواند جالب باشد. می‌توانید سایه‌ها را با داشتن سایه‌های خاکستری روشن کنید تا نور را تا حدی کم کنید.

روشنایی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه
روشنایی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه

ترکیب رنگ آبی و نارنجی برای دکوراسیون آشپزخانه

رنگ‌های مدولار آشپزخانه با ترکیب آبی و نارنجی نیز همراه هستند. رنگ آبی را در پشت کابینت ها بپاشید تا ظاهری آرامش بخش به آشپزخانه ببخشد. کابینت های پر جنب و جوش نارنجی رنگ، حال و هوای همه جانبه را تضمین می کند.

دکوراسیون آشپزخانه رنگ آبی و نارنجی
دکوراسیون آشپزخانه رنگ آبی و نارنجی

ترکیب رنگ آشپزخانه مدولار – رنگ های پاستلی در دکوراسیون آشپزخانه

آیا می خواهید یک آشپزخانه مدولار کاملاً مدرن و مد روز داشته باشید؟ رنگ های پاستلی مانند آبی روشن و صورتی رژگونه را انتخاب کنید. این رنگ ها پیچیدگی را با لمسی از پایه ترکیب می کنند. بالاخره آشپزی هنری و سرگرم کننده است. چرا در مورد آن احساس بازیگوشی نمی کنید؟

دکوراسیون آشپزخانه رنگ های پاستلی
دکوراسیون آشپزخانه رنگ های پاستلی

تفاوت آشپزخانه مدولار با آشپزخانه سنتی چیست؟

آشپزخانه های سنتی که توسط نجاران طراحی شده اند، در حالی که آشپزخانه های مدولار سطح بالایی دارند و در کارخانه و کارگاه ها ساخته می شوند. کابینت ها، پانل ها، کرکره ها و سایر عناصر با هم در یک کارخانه برای طراحی یک آشپزخانه مدولار ساخته شده اند. آشپزخانه های مدولار را می توان به راحتی جدا کرد و متحرک هستند. با این حال، شما نمی توانید آشپزخانه های سنتی را از بین ببرید. در آشپزخانه‌های مدولار، گزینه‌های ذخیره‌سازی شخصی‌شده با توجه به سبک زندگی و نیازهای خود دریافت می‌کنید، که نمی‌توانید در طراحی آشپزخانه سنتی داشته باشید.

نکات فنگ شویی دکوراسیون آشپزخانه

طبق فنگ شویی، آشپزخانه اهمیت زیادی در خانه دارد. اینجا جایی است که غذا برای کل خانواده پخته می شود و خانواده سلامت و تغذیه خود را از آنجا می گیرند. داشتن آشپزخانه ای که دارای فنگ شویی خوب باشد برای سلامت و رفاه کل خانواده مفید است. در اینجا چند نکته برای آشپزخانه ای با فنگ شویی خوب آورده شده است:

– مطمئن شوید قابلمه ها، تابه ها، ظروف و سایر ظروف شما خرد نشده یا شکسته نیستند.
– اجاق گاز و تمام مشعل های آن باید کاربردی باشد.
– ممکن است یک مشعل مورد علاقه داشته باشید، اما توصیه می شود از تمام مشعل های موجود در اجاق گاز خود استفاده کنید.
– مطمئن شوید که آشپزخانه درست زیر اتاق خواب نیست. انرژی بیش از حد آتش از آشپزخانه می تواند باعث مشکلات خواب شود.
– وجود عنصر چوب در آشپزخانه شما به پیوند بهتر خانواده کمک می کند و رونق خانه را به ارمغان می آورد. از قاشق، کاسه، تخته برش و کابینت چوبی استفاده کنید.
– چاقوهای خود را در کشو یا پایه چاقو با تیغه پنهان نگه دارید. چاقوهای تیز نمایش داده شده باعث ایجاد حس بد و حتی ناراحتی می شوند.
– آویزان کردن وسایلی مانند ماهیتابه و قابلمه در بالای جزیره آشپزخانه یا قسمت اجاق گاز حس بد را دعوت می کند و حتی باعث اضطراب می شود.
– با یک کاسه مرکبات روی پیشخوان آشپزخانه حس خوب درست کنید. نه پرتقال در یک کاسه چیزی است که توسط بسیاری از کارشناسان فنگ شویی توصیه می شود.
– رنگ هایی که بخشی از پالت عناصر زمینی هستند برای آشپزخانه ها مناسب هستند. رنگ زرد را انتخاب کنید؛ به آوردن شادی و سلامتی کمک می کند.
– اگر در آشپزخانه خود شیر آب نشتی دارید، فوراً آن را تعمیر کنید.

خلاصه بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدولار

آشپزخانه مکانی است که به تمام خانواده این فرصت را می دهد تا هر روز خاطره سازی کنند. بنابراین، بدیهی نیست که این اتاق باید مکانی باشد که همه را راحت کند و فضای آرامش بخشی را ارائه دهد. این را می توان با کمک ترکیب رنگ دکوراسیون آشپزخانه های مدولار به دست آورد.

مقاله بالا انواع ایده های ترکیب رنگ را به اشتراک می گذارد که می تواند فضای شما را متحول کند و چگونه! کدام یک از ترکیب ها را بیشتر دوست داشتید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

سوالات متداول

بهترین ترکیب رنگ برای طراحی  دکوراسیون آشپزخانه کدام است؟
برخی از بهترین ترکیب رنگ ها برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه عبارتند از زرد و کرم، سفید و سبز، نارنجی و مشکی و سایه های آبی.

چه رنگ هایی نباید جزئی از دکوراسیون آشپزخانه باشند؟

داشتن یک آشپزخانه مدولار تمام سفید ایده بدی است. با این حال رنگ سفید در ترکیب خوب است.

آیا رنگ کابینت ها باید همرنگ دیوار آشپزخانه باشند؟

رنگ های متضاد را برای دیوارها و کابینت ها انتخاب کنید تا ظاهری چشم نواز و قابل توجه ایجاد کنید.

رنگ یا ترکیب رنگ ها برای دکوراسیون آشپزخانه چگونه باید باشد؟

می‌توانید از رنگ‌های مختلف در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید، دیوارها، کف و کابینت‌ها همگی می‌توانند رنگ‌های متفاوت یا سایه‌هایی از یک رنگ داشته باشند.

چه نوع لمینت برای دکوراسیون آشپزخانه بهتر است؟

از لمینت های چوبی گرفته تا گزینه های بافت دار و رنگی، لمینت های مختلفی وجود دارد که می توانید برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید.

آخرین نوشته ها

تماس با آتلیه معماری مسعودیان

تلفن ثابت

88211892 - 021

ایمیل

info@msdarchitect.com

آدرس

تهران، ملاصدرا، خیابان خوارزمی، مجتمع خوارزمی

امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.
امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.

ارسال دیدگاه