رندر خانه؛ کدام سبک از رندر برای شما مناسب است؟

رندر خانه؛ کدام سبک از رندر برای شما مناسب است؟

امتیاز دهی

آیا به دنبال ایده های پوشاندن خانه هستید؟ رندر خانه فقط می تواند پاسخی باشد – مناسب برای خودسازی و نوسازی یکسان و همچنین یک روش مفید برای انجام یک ظاهر خارجی. راهنمای کامل ما صلیغه شمارا جلب خواهد کرد.رندرینگ خانه برای هر کسی که به دنبال مواد روپوش برای بهبود ظاهر خانه خود باشد ، انتخابی عالی است ، خواه آن خانه یک پروژه نوسازی باشد یا ساخت جدید. انتخاب گسترده ای از سبک های ارائه خانه به این معنی است که در آنجا محصولی وجود دارد که هم خانه های معاصر و هم سنتی را بطور یکسان داشته باشد.ارائه خانه ، به شرط آنکه عاقلانه انتخاب شود و به درستی از آن استفاده شود ، فواید بسیاری دارد. نه تنها روشی آسان برای پوشاندن آجرهای غیرقابل جذاب ارائه می دهد ، بلکه می تواند یک طرح ساده و واضح را برای طراحی خانه های مدرن نیز به ارمغان بیاورد یا می تواند یک خانه با قدمت قدیمی را به عنوان بخشی از یک نمای بیرونی به یک چیز غیرقابل تشخیص تبدیل کند.

برای سفارش طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین بازسازی خانه ، آپارتمان و بازسازی ساختمان به گروه مهندسی معماری مسعودیان تماس بگیرید.

به خاطر داشته باشید که رندرها نیازی به استفاده در کل خانه ندارند – همچنین می تواند یک گزینه جزئی باشد که در رابطه با شکل دیگری از روکش خانه مانند سنگ ، آجر ، چوب یا حتی یک نوع دیگر از روکش فلزی استفاده می شود. به عنوان مثال ، اغلب به عنوان پوششی جزئی در خانه های قاب بلوط دیده می شود.هنگامی که به دنبال ایده های رندرینگ خانه هستید ، مهم است که اندکی بیشتر به انواع مختلف محصول موجود در آن بپردازید تا بتوانید در زمان مناسب برای شما تصمیمی آگاهانه اتخاذ کنید.

کدام سبک از رندر برای شما مناسب است؟
کدام سبک از رندر برای شما مناسب است؟

رندر خانه چیست؟

رندر خانه نوعی روکش فلزی برای قسمت بیرونی خانه است و تنها یکی از گزینه های مختلف روکش فلزی است. آن را به قسمت بیرونی خانه اعمال می کند ، دقیقاً مانند گچ بر روی دیوارهای داخلی اعمال می شود. دو دلیل اصلی برای ارائه خانه وجود دارد:

برای محافظت از مواد زیرین دیوار در برابر اثرات هوازدگی و نفوذ آب باران برای زیبایی ظاهری به خانهاین روزها دامنه رو به رشد محصولات رندرینگ منازل ، از سنتی ترین آلیاژهای آهک ، مشهور با نوسازها و خانه های دوره طولانی ، تا مواردی که عایق کاری و رندرهای رنگی را نیز ارائه می دهند ، در حال رشد است.

رندر خانه چیست؟
رندر خانه چیست؟

آیا می توانم از سیمان رندر استفاده کنم؟

این رندر استاندارد یا سنتی است که در دیوارهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. رندر سیمان معمولاً قبل از استفاده در دو یا سه روکش در سایت مخلوط می شود. کت های پایه (یا کت های خراش) هنگامی که هنوز خیس هستند به ثمر می رسند تا یک کلید برای لایه بعدی بدهد. روکش بالا باریک تر اعمال می شود و به یک جلد براق ، آماده برای نقاشی داده می شود.رندر سیمان از نظر مواد ارزان قیمت است ، اما به دلیل کتهای بی شماری ، کمی گرانتر بر روی کار می رود. همچنین اگر ساختار زیربنایی حرکت کند ، تمایل به ترک دارد.اگر بخواهیم ظاهر خوبی داشته باشیم ، رندرهای سیمان نیاز به مجدد مجدد دارند.

آیا می توانم از سیمان رندر استفاده کنم؟
آیا می توانم از سیمان رندر استفاده کنم؟

انواع مختلفی از گزینه های رندرینگ خانه در آنجا وجود دارد ، از رندرهای سنتی مبتنی بر آهک گرفته تا محصولات رندر رنگی و خود تمیز کننده. این خانه معاصر توسط معمار مسعودیان طراحی شده است.

پلیمر رندر چیست؟

رندرهای پلیمری معمولاً در کیسه هایی با سیمان سفید یا آهک به عنوان پایه از قبل مخلوط می شوند. آنها دارای پلیمر و سایر محصولات مبتنی بر پلاستیک به آنها اضافه شده اند تا رندر کمتر در معرض ترک خوردگی قرار بگیرند. آنها در رنگهای مختلفی وجود دارند و اغلب به صورت رنگی هستند و این امر نیاز به نقاشی را از بین می برد.Render مناسب خانه های سنتی و همچنین معاصر است – این خود ساخته شده توسط خانه Border Oak یک شیروانی با قاب بلوط در معرض با آهک تهیه می کند. تصویر: جرمی فیلیپس

چرا از رندر اکریلیک استفاده می کنیم؟

رندرهای آکریلیک اغلب به عنوان یک روکش پایان نازک برای آب بندی و تقویت ظاهر یا روکش زیرین استفاده می شوند. آنها همچنین رنگ و بافت را به ارمغان می آورند. فیبرها برای جلوگیری از ترک خوردگی اضافه می شوند و از ماندگاری و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.سیلیکون نیز مورد استفاده قرار می گیرد ، نوید زندگی حتی طولانی تر و همچنین توانایی تمیز کردن خود را دارد – برخی ادعا می کنند که وقتی باران می بارد ، سیلیکون به آب باران اجازه می دهد هرگونه آلودگی را پاک کند.

آیا Monocouche Render گران است؟

“Monocouche” (فرانسوی برای “تک لایه” یا “تختخواب”) تازه واردان نسبت به دنیای خانه سازی هستند. این محصولات در اروپا سرچشمه گرفته اند ، بنابراین بسیاری از نام های بزرگ – Sto ، Knauf ، Marmorit و Weber – اروپایی هستند.رندر Monocouche در کیسه ها تهیه می شود ، آماده مخلوط کردن با آب است. می توان آن را با ماله دستی استفاده کرد یا روی آن اسپری کرد.رندرهای مونوکوچ از سیمان سفید استفاده می کنند و از پیش رنگی (به هر رنگ دلخواه شما) هستند. آنها را می توان در یک کت (به طور معمول در حدود 15 میلی متر ضخامت) استفاده کرد ، بنابراین سریعتر و در نتیجه از شدت کار کمتری نسبت به محصولات سنتی ارائه خانه استفاده می شود.اصلی ترین نقطه ضعف مونوکوچ هزینه مواد است. یک کیسه 25 کیلوگرم بین 10 تا 8 £ 10 دلار هزینه دارد و فقط یک متر مربع از دیوار را در بر می گیرد. به عنوان یک مقایسه ، هزینه های سنتی سیمان در حدود 1 / m² پوند هزینه می کند.توجه به این نکته بسیار مهم است که سیستمهای ارائه دهنده مونوچک باعث صرفه جویی در هزینه های کار و نگهداری شما می شوند – نیازی به نقاشی مجدد نیست.رندرهای Monocouche دارای مواد افزودنی هستند که باعث انعطاف پذیری بیشتر آنها شده و به از بین بردن ترک کمک می کند. آنها حتی می توانند “خود تمیز کردن” باشند.

گروه مهندسان آتلیه معماری مسعودیان خدماتی در زمینه هایی مانند بازسازی ساختمان در تهران ، دکوراسیون داخلی را به بهترین نحو ارائه می دهد.

آخرین نوشته ها

تماس با آتلیه معماری مسعودیان

تلفن ثابت

88211892 - 021

ایمیل

info@msdarchitect.com

آدرس

تهران، ملاصدرا، خیابان خوارزمی، مجتمع خوارزمی

امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.
امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.

ارسال دیدگاه