۵ موردی که قبل از شروع پروژه ساخت خود نیاز دارید

امتیاز دهی

از تضمین بیمه مناسب تا برآورد هزینه های ساخت و ساز ، در اینجا پنج مورد ضروری است که همه سازندگان قبل از شکستن زمین نیاز دارند. کارهای مقدماتی متعددی وجود دارد که باید قبل از شروع ساختمان فیزیکی خانه خود – از مرتب سازی بیمه و ضمانت نامه ، تا برآورد هزینه های ساخت خود و سازماندهی نظرسنجی سایت – انجام شود.به پایان رساندن این وظایف نه تنها آرامش خاطر شما را در طول پروژه به همراه خواهد داشت بلکه در اطمینان از اجرای صحیح پروژه شما مؤثر خواهد بود و به موقع و بودجه تکمیل می شود.در اینجا پنج مورد ضروری است که شما باید زود هنگام به کار بگیرید.

برای سفارش طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین بازسازی خانه ، آپارتمان و بازسازی ساختمان به گروه مهندسی معماری مسعودیان تماس بگیرید.

1. برآورد هزینه را بر اساس برنامه های خاص خود دریافت کنید

ترس از افزایش بودجه ، بزرگترین نگرانی برای افرادی است که از یک پروژه ساخت و ساز استفاده می کنند. در حالی که در نهایت تنها داور هزینه ساخت نهایی سازنده یا مدیر پروژه است ، داشتن یک تخمین دقیق دقیق از هزینه ها بر اساس برنامه های خاص شما می تواند راهی مناسب برای مدیریت انتظارات باشد.شما می توانید برای انجام یک گزارش موقت (با توصیه هایی در مورد ذخیره و یا گزینه های احتمالی) از یک تحقیق کمیت استفاده کنید یا می توانید از یکی از خدمات تخمین قیمت ثابت ارائه شده توسط امثال Build Aviator یا Estimators Limited استفاده کنید.

2. از بیمه تخصصی برخوردار شوید

ساخت خانه خود احتمالاً بزرگترین هزینه ای است که شما تاکنون برعهده گرفته اید – و در بیشتر موارد برای اولین بار این کار را انجام می دهید. این یک دستور العمل قدرتمند برای همه چیز اشتباه است – و این یک تلاش برای ایجاد سایت ها ، ارتفاعات و مصالح ساختمانی سنگین است.یک سایت ساختمانی مکانی منحصر به فرد خطرناک است ، بنابراین بیمه برای محافظت از سرمایه گذاری شما بسیار مهم است. برای پوشاندن مواد و ابزارهای موجود در سایت به بیمه مسئولیت عمومی ، بیمه کارفرمایان و بیمه کارمندان نیاز دارید (در آنجا ارزش زیادی وجود دارد). این عناصر جداگانه اغلب با یک بیمه نامه جامع ساخت و ساز ترکیب می شوند.

3. از ارائه مشاوره مداوم با خبره اطمینان حاصل کنید

مشاوره متخصص مستقل در مورد پروژه شما نه تنها گران است بلکه به سختی می توان نتیجه گرفت. طراحان ، سازندگان ، تأمین کنندگان مواد از نظر توصیه هایی که می دهند درجه های مختلف تعصب دارند.اشتراک در مجله Homebuilding & Renovating ، بهترین فروش مجله بریتانیا برای افرادی که خانه خود را می سازند یا آنها را نوسازی می کنند ، به شما امکان می دهد تا به تجزیه و تحلیل و بینش ارائه شده توسط متخصصان برجسته مستقل خودسازی انگلیس دسترسی پیدا کنید.

4- از ضمانت سازه استفاده کنید

اگر یک خانه جدید را از یک توسعه دهنده خریداری می کنید ، وکیل و وام دهنده شما اصرار دارند که با ضمانت ساختاری ارائه شده توسط توسعه دهنده ، آن را خریداری کنند. اگر در حال ساخت خانه خود هستید ، هر وام دهنده ای در این پروژه نیز بر این اصرار دارد. حتی اگر شما برای تأمین بودجه ساخت وام قرض نمی دهید ، اگر می خواهید خانه را بفروشید ، وکیل خریدار به یک اصرار دارد.گزینه های زیادی وجود دارد و معمولاً تقریباً 1٪ از کل هزینه ساخت را هزینه می کند. بازرس گارانتی برای اطمینان از صداقت ساختاری ، مراحل بازدید از سایت را به صورت مرحله ای انجام می دهد.

5- از یک نظرسنجی در سایت استفاده کنید

کار زمینی واقعاً تنها عنصر یک پروژه ساختمانی است که مقدار ناشناخته قابل توجهی دارد – و این جایی است که یک صندوق احتمالی بسیار مهم است. با هر چیز دیگری که در ساخت کاملاً قابل کنترل است ، بیشتر می توانید در مورد راه حل اساسی مبانی مورد نیاز (چقدر عمیق یا احتمالاً از چه نوع سیستم تخصصی برای به کارگیری استفاده کنید) بفهمید ، بیشتر به آینده هزینه های بالقوه را خواهید دید.بررسی سایت با کیفیت بالا به شما این امکان را می دهد که حفره های آزمایشی را در سراسر سایت حفر کنید تا بتوانید از سطح زمین تشکیل دهید و تا چه حد زمین جامد در زیر سطح قرار دارد (بعنوان مثال برخی از توطئه های باغ از خاک سطحی تشکیل شده است / زمین ساخته شده است)

خدمات ارائه دهنده توسط گروه مهندسان آتلیه معماری مسعودیان

آخرین نوشته ها

تماس با آتلیه معماری مسعودیان

تلفن ثابت

88211892 - 021

ایمیل

info@msdarchitect.com

آدرس

تهران، ملاصدرا، خیابان خوارزمی، مجتمع خوارزمی

امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.
امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.

ارسال دیدگاه