چگونه می توان از سبک طراحی معماری بیرونی استفاده کرد؟

چگونه می توان از سبک طراحی معماری بیرونی استفاده کرد؟

امتیاز دهی

درگیر کردن جهان خارج در ساختمان ها به یک روند معماری معمول تبدیل شده است. ایجاد محیط های پویا و فضاهای داخلی سیال امکان نفوذ در طبیعت و نور را فراهم می آورد ، بدون آنکه احساس احساس انزوا دنج را از دست بدهید.نگاهی دور از خانه های تراس دار و کم نور که اغلب در مناطق شهری دیده می شود ، در داخل معماری بیرونی ، درخشش طبیعت را حتی در فضاهای محدود تجلیل می کند. با برنامه ریزی دقیق و در نظر گرفتن ، هر ساختمان می تواند با محیط اطراف سازگار باشد.در داخل معماری خارج باید هدف تار شدن خط بین فضای داخلی و خارج از خانه ، ایجاد پیوندهای بدون درز بین انزوا محافظت شده با محیط باشد. برای اینکه این کار با موفقیت انجام شود ، یک ساختمان باید کاملاً با محیط اطراف مخلوط شود ، نه اینکه مرکز توجه باشد بلکه به سادگی یکی دیگر از بخش های چشمگیر طبیعت است.

برای سفارش طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین بازسازی خانه ، آپارتمان و بازسازی ساختمان به گروه مهندسی معماری مسعودیان تماس بگیرید.

محبوب برای استفاده های متنوع در ساختمان ، در داخل معماری خارج از فضای داخلی استریل و پرهیز می شود و به ایجاد فضاهای الهام بخش برای آینده کمک می کند. میراث برجسته در داخل معماری خارج از ساختمان برجسته است ، با توجه به اینکه معماران از مواد پایدار برای ساخت و سازها استفاده می کنند تا تغییرات بدنی و آب و هوای متناسب با طبیعت را ارتقا دهند ایجاد هم افزایی بین داخل و خارج می تواند از جهات مختلفی حاصل شود ، بعضی از روش ها بسیار ساده تر از سایر روش ها. در اینجا ما برخی از محبوب ترین ویژگی های طراحی و ترفندهای معماری را گردآوری کرده ایم تا خیره کننده ای در طراحی داخلی ساختمان ایجاد کنیم.

پرده ها

فضای بزرگ باز می تواند تهدید آمیز باشد. برای طراحان ، این ترس وجود دارد که فضای که ممکن است به نظر برسد خالی باشد ، برای کاربران ، یک منطقه عظیم ممکن است ترسناک و ناخواسته باشد. در متنوع ساختن فضای با کف بزرگ به پرده های سقفی ، ایجاد فضاهای چند منظوره سیال در یک منطقه بزرگتر کمک کنید.پرده هایی که به خوبی طراحی شده اند به ویژه در داخل ساختمان های خارجی مناسب هستند و بدون از بین رفتن نور طبیعی یا تهویه ، قسمت هایی را در اختیار شما قرار می دهند. پرده هایی با پنل های شفاف در نظر بگیرید تا بدون از بین رفتن نور ، نقاط جدا شده ایجاد کنید. کنترل نور و مرز تعریف شده توسط پرده ها باعث محو شدن مرزهای داخلی و ایجاد انعطاف پذیری در بخش ساختمان می شود و به سمت فضای بیرون منتقل می شود.

فضای باز

در داخل ساختمانهای خارجی اغلب فضاهایی کاملاً به عناصر باز می شود ، خواه از طریق سقف محدود یا حیاط در معرض دید. اجازه دادن نور (و حتی باران) به یک فضا کمک می کند تا احساس شود که در خارج از خانه هستند اما همچنان به حریم خصوصی بودن در خانه منزوی می شود. ادغام نهایی انزوا و فرار. حیاط می تواند بسیار مؤثر باشد ، به ویژه هنگامی که با شیشه ای احاطه شده است ، حتی در قسمت های مرکزی ساختمان نیز می تواند به داخل آن اجازه دهد. پیاده روها یا راهروهای در معرض کمک به تهویه طبیعی ، افزایش پایداری یک ساختمان ، از این امکانات اضافی برخوردار است.

آینه

آینه ها در فضاهای کوچکتر که بسیار مفید هستند ، به یک فضای بزرگتر کمک می کنند و فضای داخلی چشمگیر ایجاد می کنند. آینه ها همچنین نور را در اطراف یک فضا منعکس می کنند ، نور طبیعی را از پنجره ها به حداکثر می رسانند و فضای کم نور را کاهش می دهند. احساس اجازه دادن به داخل در داخل می تواند توسط آینه ها برجسته شود. منعکس کننده جنگلهای جنگلی و فلور در خارج از منازل طبیعی است که در داخل ایجاد می شود.

طبیعت را درون خانه خود بیاورید

گذشته از نور طبیعی و تهویه ، داخل ساختمانهای خارجی ممکن است طبیعت را به درون خود وارد کرده و آنچه را که در بیرون از خانه تعریف می کند تار کند. داشتن گیاهان ، تاکهای خزنده ، و یا حتی یک درخت واقعی در داخل ساختمان ، درک درون و بیرون را تغییر می دهد و باعث می شود احساس خارج از منزل با حریم خانه ها بیشتر شود.حتی یک ویژگی آب می تواند از طراحی داخلی خارج شود و صداهای یادآور بیرون از خانه را با آب فریبنده ترویج دهد.

از چوب استفاده کنید

پوشاندن نمای بیرونی ساختمان با چوب ، ساختمان را با محیط طبیعی مخلوط می کند ، در جنگل های چوبی و مناظر باز بصورت بی عیب و نقص ادغام می شود. روکش داخلی را ادامه دهید تا تغییرات بدون درز بین داخل و خارج ایجاد شود ، یا برای یک جریان لطیف تر ، نوع چوب روکش فلزی را با الوارهای مورد استفاده در مبلمان داخلی مطابقت دهید تا به حداکثر برسد.چوب به ویژه در مناطق شهری که فاقد طبیعت اطراف هستند مفید است ، زیرا این امر تأثیر جنگلهای طبیعی در هر کجا از ساختمان و همچنین یک ماده اثبات شده برای کاهش تقلید از استرس در طبیعت است.اگر با هدف طراحی ساختاری که از نظر محیط زیست ساخته شده است ، چوب یک ماده با ارزش است زیرا در صورت تهیه مناسب از کربن خنثی و پایدار است. وعده پایدار ما را برای یافتن اطلاعات بیشتر بررسی کنید.

با گروه مهندسان رینولب شروع کنید

گروه مهندسان رینولب با بیش از 40 سال تجربه در زمینه معماری داخلی ، بازسازی ساختمان در تهران، می توانند به شما در یافتن ایده آل در راه حل معماری داخل از کشور کمک کنند. برای شروع کار در سفر طراحی خلاقانه خود ، امروز با تیم تخصصی ما تماس بگیرید.

آخرین نوشته ها

تماس با آتلیه معماری مسعودیان

تلفن ثابت

88211892 - 021

ایمیل

info@msdarchitect.com

آدرس

تهران، ملاصدرا، خیابان خوارزمی، مجتمع خوارزمی

امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.
امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.

ارسال دیدگاه