13 مدل از پروژه های با طراحی های شگفت انگیز داخلی

امتیاز دهی

13 مدل از پروژه های مسکن متمایز که اکنون باید با طراحی های شگفت انگیز داخلی آنها و دکوراسیون داخلی به نوبه خود متناسب با نیازهای هر خانواده است ، مهم نیست که چند باشد ، بلکه مهمتر از آن چیزی است که برای جوانان نیز مناسب است! این فرصت را برای نظارت و نظارت بر هر پروژه به طور جداگانه هدر ندهید ، برای نقل قول هر یک از آنها در هماهنگی با خانه رویایی خود از آینده!

برای سفارش طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین بازسازی خانه ، آپارتمان و بازسازی ساختمان به گروه مهندسی معماری مسعودیان تماس بگیرید.

1- یک مدل ساده از یک خانه کوچک

یک مدل ساده از یک خانه کوچک
13 مدل از پروژه های با طراحی های شگفت انگیز داخلی 1

یک خانه کوچک می تواند به شما در پیدا کردن نسبت اتاق های خواب و سایر اتاق های خانه کمک کند. این خانه متشکل از یک اتاق خواب مستر است که از لحاظ فاکتور بزرگترین اتاق است و اتاق خواب دیگری برای کودکان یا مهمانان که کاملاً هماهنگ هستند ، هر دو در راهرو باز هستند و مناطق زیرین مختلف یکدیگر را با یک اتاق نشیمن ، حمام ، آشپزخانه و اتاق غذاخوری متصل می کنند.

2- خانه بزرگ با یک گاراژ و یک پاسیوی داخلی

خانه بزرگ با یک گاراژ و یک پاسیوی داخلی
13 مدل از پروژه های با طراحی های شگفت انگیز داخلی 2

یک مدل برای یک خانه نسبتاً بزرگ که شامل سه اتاق خواب دو نفره است که یکی از آنها – بزرگترین اندازه – مخصوص والدین است ، دوم شامل دو تخت است و می تواند برای کودکان باشد و سوم اگر ممکن است تعداد تختخواب ها زیاد باشد مخصوص مهمانان یا بقیه کودکان است.خانه همانطور که در طراحی می بینیم از فضای کافی برای یک حیاط داخلی برخوردار است که باعث ایجاد یک باغ فوق العاده می شود ، همچنین فضای معقول و منطقی برای فضای اجتماعی خانه که مستقیماً با حیاط روبرو است قرار دارد و سرانجام متوجه ورودی می شویم با نورپردازی جذاب و یک گاراژ بزرگ در جلوی آن که می تواند بیش از یک اتومبیل را در خود جای دهد.

3- یک روش عالی برای ترکیب اتاق ها

ترکیب اتاق ها
13 مدل از پروژه های با طراحی های شگفت انگیز داخلی 3

در اینجا برای ما روشن می شود که خانه از 2 اتاق خواب تشکیل شده است که هر دو به راحتی با اتاق نشیمن ادغام می شوند که به نوبه خود آنها را با آشپزخانه – که شامل یک اتاق ناهار خوری عملی – و حمام است ادغام می کند. می توانیم به طور خلاصه این خانه را به عنوان یک طراحی جالب و بدون فضای تلف شده توصیف کنیم و ضمن اینکه از این روش برای بازسازی ساختمان در تهران نیز بسیار استفاده می شود.

4- کلیه اتاق ها در یک خط قرار دارند

کلیه اتاق ها در یک خط قرار دارند
13 مدل از پروژه های با طراحی های شگفت انگیز داخلی 4

در این طرح متوجه می شویم که همه اتاق ها به صورت یک خط مستقیم طراحی شده اند. مساحت خانه 100٪ مورد استفاده است ، زیرا شامل یک گاراژ و یک باغ در فضای باز گسترده است که در وهله اول ممکن است از فضای داخلی آن فراتر رود!

5- توزیع مناسب

خانه ای دو طبقه که با توزیع ایده آل فضاها و تقسیم اتاق ها مشخص می شود ما در این تور فقط زیرزمین آن را به شما منتقل می کنیم که شامل منطقه حیاتی خانه به طور مستقیم از اتاق نشیمن جلوی ورودی و یک اتاق غذاخوری از آن فاصله دارد و یک آشپزخانه باز که از آن فاصله دارد و یک آشپزخانه باز است که با دومی ادغام می شود تا رسیدن به حمام و طراح در نزدیکی پله ها.البته اکثر خانه های دو طبقه طبقه دوم را به اتاق خواب ها اختصاص می دهند تا از هرگونه ناراحتی و حرکتی در بقیه خانه ها دوری کنند تا نقش خود را در تهیه یک عامل آرامش بخش ایفا کنند.

6- یک خانه مینی مناسب برای دانش آموز

آپارتمان استودیو یکپارچه بین یک اتاق خواب ، یکی برای انبارداری ، یک سوم برای حمام ، چهارم برای آشپزخانه و بالاخره یک فضای کوچک برای یک جلسه راحت خواندن ، خواندن و احتمالاً مطالعه قرار می گیرد.

7- طبقه همکف یک خانه دو طبقه

  • ارائه طرح طبقه سه بعدی از استودیوی طراحی معماری رینولب
  • ارائه طرح معماری رینولب طبقه طبقه
  • در طبقه همکف این خانه بزرگ فضاهای فشرده زیادی پیدا می کنیم ، آشپزخانه دارای طراحی U است و سفر و زندگی در هر سه خانه برای هم باز است در حالی که این سفر دوباره با طراحی باز آن با ورودی باغ ادغام شده است.

8- طبقه فوقانی یک خانه دیگر

  • طراحی طرح خانه سه بعدی از استودیوی طراحی معماری رینولب
  • استودیوی طراحی معماری یانترام طراحی طرح خانه 3 بعدی
  • در طبقه فوقانی این خانه یک اتاق نشیمن زیبا و ساده با چرخه های آرام پیدا می کنیم که به نوبه خود به محض ترک اتاق خواب های واقع در انتهای مختلف آن ، اعضای خانواده را جمع می کنند و فضای صمیمیت بین آنها ایجاد می کنند.

9 – خانه اتاق های بزرگ!

  • پلان مسکونی سه بعدی مسطح از استودیوی طراحی معماری رینولب
  • طرح طبقه مسکونی مسطح
  • خانه ای بزرگ با سه اتاق خواب بزرگ و حیاط خلوت برای گذراندن لذت بخش ترین اوقات در یک فضای تفریحی و خانوادگی. حیاط خانه به دو ناحیه تقسیم می شود که یکی از آنها سبز ، پوشیده از چمن طبیعی و دیگری دیگری استخر بزرگ در حاشیه های آن است.بیشتر از چذلونگ در حال آماده سازی یک جلسه با عنوان آرامش و بهبودی هستند.

10 – خانه هتل من

  • برنامه تعاملی طبقه سه بعدی از استودیوی طراحی معماری رینولب
  • طرح طبقه سه بعدی
  • خانه ای هتلی که طراحی داخلی آن به سه فضای مجزا تقسیم شده است که اولین مورد آن یک مربع بزرگ است که شامل یک اتاق نشیمن بزرگ ، اتاق غذاخوری و یک جلسه کوچک دیگر در طول سفر است.

11- خانه ای که پذیرای میهمانان باشد

  • برنامه طبقه 3 بعدی مجازی از استودیوی طراحی معماری رینولب
  • طرح مجازی 3D طبقه
  • ورودی این خانه با یک جلسه کوچک متشکل از دو کاناپه شروع می شود ، مهمانان خوش آمدید در امتداد آشپزخانه ، با یک طرح L ، در آن طرف که ما زندگی را پیدا می کنیم ، که به نوبه خود با اتاق ناهار خوری ادغام می شود.در مورد اتاق های خواب ، در طبقه دوم قرار دارد.

12- آشپزخانه رویایی شما اینجا است

  • طرح طبقه آشپزخانه سه بعدی از استودیوی طراحی معماری
  • پلان آشپزخانه سه بعدی آشپزخانه است
  • نکته مورد توجه ما آشپزخانه است که دارای طراحی بزرگی است که بخش کوچکی از فضای خانه را به خود اختصاص نمی دهد ، در حالی که هم زندگی و هم ناهار خوری را یکپارچه می کند.

13- خانه ای یکپارچه

  • طراحی طرح های طبقه لوکس سه بعدی برای خانه مسکونی از استودیوی طراحی معماری
  • استودیو طراحی معماری طرح های لوکس طبقه لوکس برای خانه مسکونی
  • مجموعه اصلی خواب در این خانه دارای امکانات زیادی است زیرا شامل یک گدازه خصوصی و اتاق رختکن می باشد ، در حالی که اتاق دوم دارای یک ویژگی اتاق اول است و فضایی برای تعویض لباس است ، در حالی که اتاق سوم این خانه در آخرین انتهای فاصله واقع شده است که در آن بین آشپزخانه و حمام است ، همانطور که در سفر است. زندگی می کنند ، آنها به آشپزخانه باز هستند.

آخرین نوشته ها

تماس با آتلیه معماری مسعودیان

تلفن ثابت

88211892 - 021

ایمیل

info@msdarchitect.com

آدرس

تهران، ملاصدرا، خیابان خوارزمی، مجتمع خوارزمی

امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.
امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.

ارسال دیدگاه