روندهای دکوراسیون منزل از دهه ۲۰۰۰ تا ۲۰۲۰

امتیاز دهی

روندهای دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی منزل همیشه در حال تحول است و به نظر می رسد هر روز یک روند جدید رخ می دهد. اما واقعیت این است که ، اکثر روندها از دهه های گذشته وام گرفته شده اند و سرانجام همه چیز دوباره باز می گردد (خوب ، تقریباً همه چیز). وقتی برای یک دهه جدید آماده می شویم ، تصمیم گرفتیم نگاهی بیندازیم که از اواخر قرن بیست و یکم به کجا رسیده ایم.از کوزه های میسونی گرفته تا بوو شیک ، بیایید به موقع برگردیم و برخی از بزرگترین روندهای بیست سال گذشته را به خاطر بسپاریم ، و سپس به دنبال آنچه که می توانیم با شروع یک دهه جدید انتظار داشته باشیم ، بیابیم. برای سفارش طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین بازسازی خانه ، آپارتمان و بازسازی ساختمان به گروه مهندسی معماری مسعودیان تماس بگیرید.

دهه 2000

2010s interior trends
روندهای دکوراسیون منزل در دهه 2000

این روند تزئینات یک دهه را با بهترین سالهای بریتنی اسپیرز ، انتشار اولین iPod و دیسک Blu-ray یکبار آرزو می کند. اگرچه به نظر نمی رسد مدتها قبل ، برخی از این روندهای تزئینی از دهه 2000 مانند گذشته از قرن ها احساس می کنند. ما می توانیم از دهه 2000 میلادی بخاطر وسواس خود در مورد آشپزخانه های سفید و همه آن کوزه های سنگ تراشی که گرد و غبار را در زیر زمین جمع می کنند تشکر کنیم.

اتاق خواب: شیک شیک

قبل از سن جوونا گینز و عبارت “خانه جدید مزرعه” ، شیک های شیک و بی نظیری وجود داشت. شیک شیک و خوش تیپ معروف به ظاهری زنگ زده و کمی مضطرب است ، کمی کشور است ، کمی پرنعمت و واقعاً دهه 2000 را تعریف می کند. از رختخوابهای توری شلوغ گرفته تا کابوسهای مضطرب و شسته شده در سفید ، همه ما از نگاه شیک و شیک اتاق های اتاق خوابمان آگاه بودیم.

اتاق نشیمن: سرگرمی “ایستگاه”

وقتی دیسک های Blu-ray و دستگاه پخش دی وی دی هنوز عظیم بودند ، همه ما در یک مرکز سرگرمی بزرگ برای تفریح ​​و سرگرمی همه وسایل و فن آوری های جدید و جالب خود را جمع کردیم. از بلندگوهای بزرگ برای ارائه بهترین صدای فراگیر به تلویزیون جدید صفحه نمایش مسطح ، ما به آن ایستگاه تفریحی سنگین و سنگین برای نمایش تئاتر خانگی با ارزش ما نیاز داشتیم. چه کسی مرکز سرگرمی حماسی جوی و چندلر را که بیشتر اتاق را به خود اختصاص داده فراموش نخواهد کرد؟

آشپزخانه: کابینت آشپزخانه سفید

در حالی که ما آن ایستگاه های سرگرمی بزرگ ممکن است یک چیز گذشته باشد ، آشپزخانه های سفید هنوز سال های طولانی در حال برگزاری است. ما می توانیم از 2000s بخاطر جابجایی از کابینت های چوبی عمیق و تاریک تشکر کنیم ، و ما هنوز هم امروز خیلی به نظر می رسیم. احتمالاً محبوب ترین رنگ کابینت آشپزخانه در حال حاضر ، رنگ سفید نه تنها کابینت ، بلکه پشت پرده ها ، میز و حتی کفپوش ها به رنگ اصلی تبدیل شده است.

حمام ها: به سبک توسکانی

در حالی که برخی روندهای دهه 2000 کم ارزش و ظریف بودند ، حمام به سبک توسکانی یکی از آنها نبود. هنگامی که صاحبان خانه شروع به ارتقاء در اندازه کردند ، ما شاهد حمام های بزرگتر با ویژگی های زینتی و رنگ هایی مانند اخر و مایل به قرمز با چوبی سنگین و تیره بودیم.

اتاق ناهارخوری: صندلی های ناهار خوری نامناسب

روند اتاق غذاخوری زیادی که در دهه 2000 شاهد آن بودیم وجود دارد ، اما یکی از موارد مورد علاقه ما تغییر از اتاق های رسمی و کلاسیک ناهار خوری به فضاهای جذاب و سرگرم کننده تر است. فروشگاه های بزرگ جعبه فروش صندلی ها را به عنوان اجناس منفرد شروع کردند و به ما این امکان را دادند تا رنگ ها و سبک ها را با هم مخلوط کنیم و با آنها هماهنگ شویم تا یک اتاق شاد و خوشحال در اتاقهای غذاخوری خود ایجاد کنیم.

اتاق بچه ها: اتاق بچه های با مضمون پرنده

هرچند که پیشگویی پرتلندیا “پرنده ای را روی آن بگذار” در اوایل سال 2010 به یک یادبود تمام عیار تبدیل شد ، اما در اواخر دهه 2000 روند پرندگان در حال حاضر بزرگ بود. از ملافه های پرنده پوشاننده گرفته تا لامپ هایی مانند پرندگان گرفته تا هنر دیواری با الهام از پر ، موضوع مرغی در دهه 2000 بسیار زیاد بود.

روند رنگ: رنگ قرمز تیره و قهوه ای

اگرچه در دهه 2000 میلادی شاهد استفاده زیادی از نوتال ها و سفیده ها به خصوص در آشپزخانه بودیم ، همچنین شاهد افزایش قرمزهای عمیق ، تاریک و قهوه ای در سرتاسر خانه بودیم. پنتون حتی رنگ قرمز سال خود را در سال 2002 نامگذاری کرد.

معماری McMansions

پیش از سقوط بازار مسکن در سال 2008 ، McMansions نشانه ای از ثروت و طبقه بود. اگرچه این ساختمانهای جدید و پرقدرت در دهه 1990 ظاهر شد ، اما آنها همچنین معماری را در دهه 2000 تعریف کردند. این خانه ها شامل اتاق های در مقیاس بزرگ ، ویژگی های غیر معمول معماری مانند ستون ها و گاراژهای دو تا سه ماشین بود.

لوازم جانبی: کوزه های میسونی در همه جا

انکار همه کاره شیشه میسون کار سختی است. این یک لیوان اب ، گلدان ، یک شمع نگهدارنده و بسیاری موارد دیگر است که همه در یک ظرف شیشه ای کوچک و فشرده به سختی قرار دارند. اگر مثل ما باشید ، احتمالاً صدها کوزه میسونی را در خانه کار کرده اید که اضافه کاری کار می کند.ما از این وسایل در بازسازی ساختمان در تهران نیز استفاده می کنیم.

آخرین نوشته ها

تماس با آتلیه معماری مسعودیان

تلفن ثابت

88211892 - 021

ایمیل

info@msdarchitect.com

آدرس

تهران، ملاصدرا، خیابان خوارزمی، مجتمع خوارزمی

امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.
امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.

ارسال دیدگاه