آیا باید خانه خود را بازسازی کنید؟

5/5 - (1 امتیاز)

اگر صاحب خانه ای هستید که “به کمی رسیدگی احتیاج دارد” (همانطور که اغلب در لیست معاملات املاک و مستغلات مشاهده می کنید) ، ممکن است تعجب کنید که آیا خانه موجود را بازسازی و یا آن را خراب کنید . این یک تصمیم بزرگ است که نیاز به بررسی دقیق دارد. برای انتخاب صحیح برای بودجه و نیازهای خود ، با چند سوال شروع کنید ، سپس به آنچه که امیدوارید به آن برسید ، وضعیت خانه موجود خود و قوانین محلی که ممکن است پروژه را تحت تأثیر قرار دهد ، نگاهی دقیق بیندازید.

برای سفارش طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین بازسازی خانه ، آپارتمان و بازسازی ساختمان به گروه مهندسی معماری مسعودیان تماس بگیرید.

چه مدت در خانه خود خواهید ماند؟

اگر قصد دارید در دراز مدت در خانه باشید و سپس آن را بفروشید ، معمولاً تعمیرات و بازسازی آن عاقلانه ، حداقل از منظر کاملاً مالی ، عاقلانه تر است.با بازسازی ساختمان در تهران، زمان را از نظر ماهیت بدنی خانه تنظیم و بهینه می کنید: همه چیز از لوازم تا پاکت خانه (به عنوان مثال سقف ، سایدینگ و غیره). وقتی زمان فروش 15 سال بعد فرا رسیده است ، شما به جای خانه ای که 40 سال دارد ، خانه 15 ساله می فروشید. به عنوان یک جایزه ، شما لذت بردن از زندگی در یک خانه جدید را در طی این 15 سال داشته اید. خریداران از نزدیک به سن خانه ها محصور شده اند – اگر اینگونه نباشند ، نماینده املاک و مستغلات و بازرس خانه آنها را به خوبی از این واقعیت آگاه می کنند.

چقدر می خواهید خرج کنید؟

اگر از لحاظ  بوجه مالی دچار مشکل هستید ، بازسازی دوباره راه برای پیشبرد آن بهتر است. مسئله مقیاس است – توانایی شما برای مقیاس کردن هزینه های بالا یا پایین (یا یخ زدن آن) ، با توجه به نیازها و منابع شما. به عنوان مثال ، می توانید با بازسازی یک حمام شروع کرده و سپس طبق بودجه و زمان خود به اتاقهای دیگر بروید.از طرف دیگر ، گزینه اشک ریختن و بازسازی همه یا هیچ چیز نیست. پس از اولین خرید بزرگ شما – تخریب – شما با یک جای خالی مانده ، شما را متعهد به ساختن خانه جدید می کند. مگر اینکه بخواهید صاحب قرعه خالی شوید ، باید به جلو حرکت کنید. بدترین چیز این است که خانه ای داشته باشید که جزئی کامل باشد زیرا ساختارهایی که به سرعت در معرض عناصر قرار می گیرند.

بین بهتر یا ارزان تر انتخاب کنید

اگر بهتر می خواهید ، باید دوباره بسازید. اگر ارزان تر می خواهید ، بازسازی کنید. حتی یک بازسازی گسترده و گسترده در کل خانه هنوز ارزان تر از فرو ریختن و ساخت مجدد خواهد بود.به گفته راجر گرینوالد ، RA ، AIA ، “هزینه پاره شدن و بازسازی حدود 20 درصد بیشتر از شرکت در یک بازسازی گسترده در کل خانه خواهد بود. طراحی معماری بنیادی بهتر ، کلیه سیستم های جدید ، گردش خون تمیز ، پنجره های با کیفیت بالا ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی جدید و کارآمد ، سقف های بلند و فضای طراحی شده برای الگوهای زندگی شخصی شما که در آنجا به آن نیاز دارید طراحی شده است. ”

وضعیت واقعی خانه را تعیین کنید

در حالی که می توان همه خانه ها را بازسازی کرد ، همه خانه ها نباید باشند. متخصصان صنعت عموماً موافق هستند که شرایط زیر مستلزم ریختن / بازسازی یا حداقل استدلال بیشتر در این جهت است:

پیشرفت های مطلوب نمی تواند در ردپای خانه موجود باشد. بنابراین ، شما می خواهید علاوه بر این. مطمئناً نیازی به فضای اضافی تنها دلیل جدید ساختن ساختمان نیست. اضافات همیشه ساخته می شوند. مسئله این است که این اتفاق همراه با بازسازی های گسترده و گران قیمت خانه موجود است – یک تساوی مضاعف در بودجه شما.پایه و اساس بد است و قبل از بازسازی خانه کار زیادی می خواهد.آیا سقف ها به دلخواه شما خیلی کم است؟ بلند کردن سقف کار ساده ای نیست- مگر اینکه فضای خالی زیادی در آنجا باشد. کف بالا را باید برداشته و سپس دوباره ساخت و حتی دکوراسیون داخلی آن را طراحی کرد.

از محدودیتهای منطقه آگاه باشید

قوانین منطقه بندی بر نوع ، اندازه و محل قرار گیری ساختمانها در هر نوع ملک حاکم است. در مناطق شهری و بسیاری از مناطق حومه شهر ، بازسازی منازل اغلب محدود به ردپای خانه اصلی است. به عبارت دیگر ، شما نمی توانید یک خانه کوچک را پاره کنید و یک عمارت بنا کنید. قوانین منطقه همچنین ممکن است ارتفاع یک خانه جدید را محدود کند ، بنابراین ممکن است شما نه تنها رد پای قدیمی بلکه به یک ساختار یک یا دو طبقه محدود شوید. علاوه بر این ، قوانین ممکن است در بسیاری از مناطق اجاره اجاره را مجاز نگذارند. اگر مایل به ساختن یک خانه حمل یا کالسکه برای استفاده برای اجاره هستید ، ممکن است این مجاز نباشد.

آخرین نوشته ها

تماس با آتلیه معماری مسعودیان

تلفن ثابت

88211892 - 021

ایمیل

info@msdarchitect.com

آدرس

تهران، ملاصدرا، خیابان خوارزمی، مجتمع خوارزمی

امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.
امیر حسین مسعودیان
امیر حسین مسعودیان
مهندس معماری. نزدیک به دو دهه در زمینه معماری، نقشه کشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان، طراحی و ساخت ویلا فعالیت میکنم. هدف ما امکان ارائه خدمات با کیفیت و تهیه محتوای خوب در زمینه معماری و دکوراسیون می باشد.

ارسال دیدگاه